Thursday 20 June 2013

Essence Gel Eyeliner meets Jojoba Oil

To read this in English click here!

Здравейте!

Ето ме и мен с нов пост след дълго отсъствие. Днес реших да ви споделя за моя DIY експеримент. А именно- как да съживим изсъхналата гел очна линия.





Ползвам гел очната линия на Essence и бях доволна от нея няколко месеца, но в течение на времето тя загуби гелообразната си формула и започна да изсъхва, а оттам да се рони и загубва издръжливостта си. И тук е мястото да си призная, че може би аз съм си виновна за това, защото често ми се случва да оставя очната линия не добре затворена. Все не ми стига времето да се приготвя и все бързам да се гримирам (и незнайно защо, точно когато имам най-малко време ми се приисква ужасно да докарам ефекта котешки очи). Изглежда моето мото е:

По-добре да закъснееш, отколкото да пристигнеш грозен.

И така, първият метод, който изпробвах беше да затопля бурканчето за няколко секунди (3-4) в микровълновата. Първия път ефектът беше чудесен- Essence Gel Eyeliner беше почти като току-що купена.

Да, обаче на следващия ден нещата бяха по-различни- хайде пак затопляне, докато в един момент всеки път преди да си сложа очна линия аз тичах до микровълновата, а накрая се стигна до там, че веднага щом като се поохладеше (до 30 секунди след вадене от печката), продуктът ставаше твърд като камък. Явно продължителната топлинна обработка не му се отрази добре.

На път бях да се откажа и да си купя нова гелообразна очна линия, но ми хрумна последна отчаяна мярка. 
Добавих 1-2 капки масло от жожоба и разбърках. Е, мога да кажа, че се получи много добре. Отново е лесна за разнасяне, няма го ужасното ронене и си остава кремообразна дни след съживителната процедура. :)

Причината да избера именно масло от жожоба е, че не дразни очите. По принцип го ползвам като "тоалетно мляко" за почистване на очен грим и дори като "околоочен крем", а сега му намерих още едно приложение.
Моето е това на Икаров :



Маслото от жожоба е известно с овлажняващите си свойства, а освен това четох, че заздравява миглите. В последното, мисля, че има доза истина. Миглите ми не са станали по-дълги или по-гъсти, но определено изглеждат по-здрави, а спиралата стои по-добре. Ползвам го като средство за почистване на спирала и очна линия от 6 месеца.

И така, надявам се да съм била полезна.

Нямам търпение да се включа с впечатления от продукти и собствени снимки на тях, но засега това не е възможно, тъй като фотоапаратът ми се развали. Надявам се скоро реша този проблем и да бъда по-активна в блогването.










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...