Sunday 21 October 2012

Bourjois Healthy Mix Review

Read this post in English here!


 Здравейте! Днес ще ви споделя моето мнение за Bourjois Healthy Mix Serum фон дьо тен и коректор. Знам, че има много отзиви за тези два продукта, но все пак ето я и моята версия. :)

Фон дьо тенът е с много лека текстура, която позволява наслояване. Изглежда много естествено върху кожата, но има леко блестящ (dewy) завършек, а не матов за това не бих го препоръчала за хора с мазна кожа. Ето защо съм със смесени чувства за него. Много ми харесва как се разнася върху кожата, че изобщо не се усеща, дори плодовият му аромат, но не е подходящ за моята мазна кожа. Дори със пудра, лъщенето е малко повече от желаното. Освен това трябва да отделя два пъти повече време за прикриване на несъвършенствата с коректора. Въпреки това, Healthy Mix Serum си остава много хубав продукт. Голям плюс за мен е изборът на цветове. Имам много светла кожа и често срещам трудности при намирането на идеалния нюанс, но Vanilla 51 ми пасва точно. Браво Буржоа! Цветът не е твърде розов, даже дори може да е малко по-жълтеникав от цвета на кожата ми, но смятам, че това балансира излишната розовина.

Сега за коректора. Трябва да кажа, че много го харесвам, купувам го за втори път. Мултифункционален е. Знаете, че има светлоотразяващи коректори за зоната под очите, които просто не върщат работа при петна и пъпки. Е, Healthy Mix не е от тях. Прикрива тъмните ми кръгове, както червенина и петънца доста добре. И издържа с часове без нужда от повторно нанасяне(е, освен по-мазните очастъци като например околко носа, но това е разбираемо). Трябва да отбележа, че и опаковката е много сполучлива- не заема много място в чантичката ми за гримове и е хигиенична, защото няма от онези апликатори, които се цапат и изглеждат ужасно след няколко ползвания.

В заключение ще кажа, че това са много добри продукти на приемлива цена, така че трябва да ги пробвате ако все още не сте го направили. Надявам се този пост да е полезен поне за някои от вас :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...